Kors i taket - hon bloggar!!!

Hej gott folk!

Jag har inte dött, men jag har väl mer eller mindre låtit bloggen dö känns det som...
Kanske tar jag tag i det nu, kanske inte... Låter det komma som det kommer känner jag.

Vad händer i mitt liv då?
Jobbar som en tok gör jag väl fortfarande och kommer väl mer eller mindre alltid att göra hoppas jag! Men det är lite lugnare på jobbet nu tack och lov :)
Kärleken ligger på is, eller snarare är täckt av ett tjockt lager jord. Finns det verkligen någon jag kan falla för efter Linus? Jag hoppas det! Jag saknar honom så det gör ont vissa dagar! Jag kan se honom framför mig, och jag blir knäsvag bara jag tänker på honom. Men vi är inte menade för varandra, eller nåt. Men jag klarar mig utan honom, det gör jag. Å jag vet att livet inte var så rosenskimrande som jag lätt får det till när jag tänker på det som var. Men åhhh, hans ögon och hans kropp, hans sätt att se på mig. Jag saknar! Nån gång kanske, men inte nu...

I övrigt så tycker jag att det mest är jobb som händer i mitt liv. MEN icke att förglömma, för bara 1 ½ vecka sedan kom jag hem från Cypern med mina bästa vänner, mina 2 systrar och Helena. Vi hade en underbar vecka och jag kommer att leva på det här länge! Bästa presenten jag kunde fått!

Som sagt var, jag får se om jag kommer igång med bloggen nu, eller om det kommer att vara sporadiskt som det är nu... Men i vilket fall som helst så finns jag kvar, på ett eller annat sätt...

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0