Askmoln och grå själ?

Skulle kolla på sex and the city boxen igår, kom typ 2½ avsnitt sen somnade jag. Sovit ca 14 timmar i natt - trötters flicka. Dock har jag så satans ont i mina axlar så känns som jag sovit 2 tim. På ett stenhårt golv- i en bunker- i en skog- på en rot... Typ :P

Idag ska jag jobba kväller igen. Gör mig inte så mycket, jobbar jag så hinner jag inte tänka så mycket. Vilket är skönt! För hur det än är så poppar du upp i mitt huvud flera gånger i timman, vilket jag inte vill. För det gör mig ledsen. Jag vill komma över dig, nu!!!!

På fredag ska jag ha lyxdag! Längtar!!!! Börjar med vattenpass kl 7, efter det blir det frukost med deltagarna. Efter det ska jag knalla bort till min söta frisör och få håret klippt och slingat. Sen bär det över golvet och ner till Sanna för att fixa fötterna fina för sommaren. Direkt efter det är det dags för knådning av mina axlar hos Sara- my god vad underbart det ska bli!

Har köpt nya glasögon by the way, skönt som 17! Billigt vart det för pappa med. Så nu ska min nya grej bli att köpa nya glasögon iaf MINST en gång om året. Är man inte nån skönhet så får man väl göra det bästa av det man har...


Puss och kram på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0