Patetiska jag!!!!

Varför skulle jag lyckas för? Det är ju fan skrivet i stjärnorna att jag INTE ska lyckas! Jag känner mig så jävla patetisk, jag skämms, pinsamt är vad det är! Jag är 30 år och har ytterligare ett krachat förhållande till min meritlista. Den jävla listan är fan milslång nu! För varje gång jag fyller på den så får folk dessutom vatten på kvarn, jag kan tydligen inte behålla någon. Det måste vara nåt stort fel på mig! Å om det nu finns nån däruppe, varför i helvete var jag tvungen att få de här känslorna, känslor som jag aldrig tidigare har kännt för någon! Till vilken nytta? För att få mitt hjärta krossa? Jag vill aldrig någonsin mera bli kär! Det enda det leder till är känslor som inte är besvarade och ett hjärta som vill gå sönder i miljoner små bitar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0