Tillbaka kanske på kort sikt, men dock tillbaka!

Oj,oj,oj!!! Det händer grejer i fröken Parner´s liv ni... Vet inte riktigt var jag ska börja. Jag har deltagit i min första Les Mills utbildning till Body Vive instruktör, vilket var otroligt roligt! Jag har fått nytt jobb, vilket är en " en på miljonen chans", väldigt roligt och otroligt utmanande! Dessutom, som grädde på moset har jag hittat killen med stort K, eller det räcker inte! Han har fasen stora bokstäver genom hela namnet!!!!! Han får mitt hjärta att banka lite extra hårt och lite extra snabbt. Kanske är därför jag varit så yr på sista tiden... Hmmmm....

I övrigt har jag äntligen fått tillbaka min lägenhet, det var väl på tiden. Men när ska jag hinna flytta in i den är min nästa fråga! Hjälp mottages gärna! ;) Fast det vet ni som känner mig att jag visst inte gör, för Titti kan själv!

Det har dessutom hunnit bli sommar i underbara Motala! Jag tillbringar ju dagarna nere i hamnen numera, och jag säger bara det- hell yeaaahhhh att det händer grejer där nere. på torsdag öppnar Hotell Nostalgi. Som det är just nu har jag jobb över öronen, men jag är verkligen den sista att klaga! Det är t.om så att jag får ge ut pass på Feelgood till höger och vänster för att jag ska hinna med jobbet i hamnen! :) Det ni, det trodde jag aldrig för ett halvår sedan när allt kändes som mörkast!

Nu ska jag dricka upp mitt vin, göra mig lite snygger ( vilket numera går ut på en snabb dusch och på sin höjd lite mascara) för snart har jag en dejt med Erik!

Får se om det kan bli nåt mer inlägg innan sommaren har gått över till höst... Det var iaf kul att skriva lite :)

Puss och kram på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0