Köpstopp

Köpstopp, det är vad jag har haft i helgen... Vi har varit i Stockholm och Fredrik tyckte att jag minsann skulle tänka efter en extra gång innan jag köpte något. Så jag tänkte till vad jag EGENTLIGEN behöver, kom fram till att en snygg partyklänning, ett par svarta knälånga shorts och en långklänning var vad som saknas. Jag hittade EN snygg partyklänning. Den kostade 1199:- så den fick inte följa med hem, fast jag hade GÄRNA köpt den om ekonomin varit bättre... Något annat hittade jag inte, kanske tur det. För jag vill åka till Linköping och handla grejer till min lägenhet!

Jag vill även åka till Vingåker Factory Outlet. Även ett besök i Göteborg planeras samt ett stopp i Kolmården, men där är vi ännu lite oense om vi ska åka själva eller låna oss ett barn. Tro det eller ej, men det är jag som röstar för att vi ska åka själva!

Nu blir det snart en dusch, för i morgon kl åtta ska jag köra ett pass med coreball. Sen blir det en snabb frulle med älsklingen för att sen jobba HELA långa dagen i hamnen!

Puss o kram på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0