Fler timmar önskas

Skulle behöva ca 12 timmars intensivt pluggande nu på 2 dagar. Detta innebär att jag nu ikväll kommer att få sitta från kl 20 till iaf kl 00. Imorgon kommer jag att få sitta från ca kl 17 till iaf kl 00 då med. Utöver det kommer jag att få sova endast ca 6 timmar, jag BEHÖVER ca 8 timmar för att fungera bra. Dessutom ska det hinnas med både praktik och jobb, jag behöver fler timmar på dygnet tack!

Ibland undrar jag hur det vore om jag gjorde som alla andra normala studenter, sa upp sig från jobbet och BARA pluggade... Men i nästa sekund tycker jag att den tanken är helt hemsk! Hur skulle jag klara mig utan min gullpluttar på dagis och fritids, för att inte tala om mina gubbar på Wasa och mina tjejer i poolen. Nää detta är det bästa som kan hända, även om det är väldigt stressigt och sömnfattigt just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0