Drömmer mig bort!

Jag har blivit lite ev en fönstershoppare nu när jag inte har något jobb... Brukar aldrig hitta några skor på Skopunkten, men nu var jag av en slump inne på deras hemsida . Holabandola vad skor jag hittade, som alltid när man inte har råd att handla!

Här kommer alla, tar ministorlek idag annars skulle det aldrig ta slut... :)

 Supersnygg sandal, perfekt att strosa omkring i på stan eller i varamon. 249:-

 Jättefin ganska vanlig lågsko, snyggt till cityshorts. 249:-

 Sååååå söt, bubbelgumms rosa lågsko. Sååå fint till jeans shorts eller jeans kjol! 249:-

 Ljusgrå lågsko som passar till en lite mer slappstil till och från stranden... 199:-

 Kul med en knallblå sko på uteserveringen i sommar... 249:-

 Jag är svag för svart/vitt och detta var verkligen snyggt! 249:-

 Vanlig snygg sko, när man bara vill vara vanlig men ändå snyggt klassisk. 199:-

 Jättesöt ljusgul ballerina sko. 249:-

 Samma sko som ovan i svart/vitt, denna skulle passa väldigt bra in i min skogarderob. 199:-

 Jättefin lite sportigare ballerina, jättefint med det röda blommönstret! 249:-

 Så SNYGG!!!! Vill verkligen ha! Var jag TVUNGEN att välja ett par av alla dessa skulle det bli de här! 249:-

 Jättefina ljusgula pumps med små hål i. Bra om man är varm om fötterna! :) 249:-

 Gillar verkligen färgen på dessa ballerinor med vristrem. Jättefint med färg på skorna! 249:-

Totalt skulle dessa skor kosta mig 2788:-  Vilken tur att jag inte har de pengarna! För var skulle jag göra av alla skor!? Hihi!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0